Dienas ritms
Rīta cēliens 8:00-9:00. | Ierašanās, patstāvīga pārģērbšanās, veic dažādus uzticētos pienākumus, brīvais darbs. Palīdz saklāt galdu brokastīm, brokastu laiks(bērns mācās pašapkalpošanās iemaņas). | |||
Kopā sanākšana 9:00.-9:30. | Rīta aplis , demonstrējumi. Bērni izsaka savas sajūtas, aprunājas ar skolotāju, pārrunā dienas tēmu, dienas aktivitātes. | |||
Montessori nodarbība 9:30 -10:30 | Bērni patstāvīgi izvēlas materiālu vai skolotāja piedāvā kādu no materiāliem, darbojas patstāvīgi vai grupā, mierīgi, bez steigas. Bērni darbojas tik ilgi, cik tas ir interesanti. Pēc darbošanās bērni sakārto savu darba vietu, noliek materiālu atpakaļ vietā, lai arī citiem bērniem tas būtu pieejams.Darbojoties grupās bērni mācās sadarboties, komunicēt, risināt konfliktus, palīdzēt viens otram, atbalsta. Skolotāja iesaistās bērnu darbā pēc nepieciešamības. | |||
Pastaiga 11:00-12:00 | Bērni gatavojas pastaigai. Skolotāja organizē došanos pastaigā mazās
apakšgrupās, pārrunā drošības noteikumus. | |||
Atpūta/ klusā stunda 13:00-15:00 | Gatavošanās atpūtai, tiek klātas gultas, sakārtota guļamtelpa.Bērni, kuri neguļ diendusu, darbojas grupā ar materiālu, savukārt tie, kas ir pamodušies ātrāk, iet grupā un arī darbojas, netraucējot citiem bērniem atpūsties. | |||
Dažādas nodarbības 16.00.-17.00. Āra pastaiga 17:00 - 18:30. | Bērni darbojas grupās vai patstāvīgi, turpina vai pabeidz iesāktos darbiņus. Mūzikas, mākslas, keramikas vai sporta nodarbība. Rotaļu laiks, vai āra pastaiga, vecāku sagaidīšana. |