Dienas ritms
Rīta cēliens 8:00-9:00. | Ierašanās, patstāvīga pārģērbšanās, veic dažādus uzticētos pienākumus, brīvais darbs. Palīdz saklāt galdu brokastīm. (bērni mācās pašapkalpošanās iemaņas). | |||
9.00. | Brokastu laiks( pēc brokastīm kopīga trauku novākšana). | |||
Kopā sanākšana 9:30.-10:00. | Rīta aplis , demonstrējumi. Bērni izsaka savas sajūtas, aprunājas ar skolotāju, pārrunā dienas tēmu, dienas aktivitātes. | |||
Montessori nodarbība 10:00 -10:30/40 | Bērni dalās grupās. Lielākie bērni ar vienu skolotāju, mazākie ar otru skolotāju. Palīdzīgu roku sniedz abas auklītes. Bērni patstāvīgi izvēlas materiālu vai skolotāja piedāvā kādu no materiāliem, darbojas patstāvīgi vai grupā, mierīgi, bez steigas. Bērni darbojas tik ilgi, cik tas ir interesanti. Pēc darbošanās bērni sakārto savu darba vietu, noliek materiālu atpakaļ vietā, lai arī citiem bērniem tas būtu pieejams.Darbojoties grupās bērni mācās sadarboties, komunicēt, risināt konfliktus, palīdzēt viens otram, atbalsta. Skolotāja iesaistās bērnu darbā pēc nepieciešamības. | |||
Pastaiga 11:00-12:00 | Bērni gatavojas pastaigai. Skolotāja organizē došanos pastaigā mazās
apakšgrupās, pārrunā drošības noteikumus. | |||
Atpūta/ klusā stunda 13:00-15:00 | Gatavošanās atpūtai, tiek klātas gultas, sakārtota guļamtelpa. Pirmo stundu visi bērni atpūšas, neatkarīgi no vecuma. Bērni, kuri pēc stundas nav aizmiguši iet grupā un darbojas netraucējot citiem bērniem atpūsties. | |||
Dažādas nodarbības 16.00.-17.00. Āra pastaiga 17:00 - 18:30. | Bērni darbojas grupās vai patstāvīgi, turpina vai pabeidz iesāktos darbiņus. Mūzikas, mākslas, keramikas vai sporta nodarbība. Rotaļu laiks, vai āra pastaiga, vecāku sagaidīšana. |